31 Mar 08
Cafepress: Ναι, αυτό είναι customer service!
Όχι, αυτό δεν είναι κάποιο paid post για την προώθηση του Cafepress. Είναι ένα ευχαριστώ προς την εταιρία για το άψογο customer service που παρέχουν!
Είναι γνωστό νομίζω το πως λειτουργεί το Cafepress. Αλλά θα κάνω μια μικρή περίληψη: Δίνει την δυνατότητα δημιουργίας εικονικών e-shops στον καθένα για να εμπορεύεται προϊόντα [t-shirts, muds & άλλα] με το σήμα του, το σχέδιο του κ.τ.λ.
Έτσι λοιπόν κι εγώ πριν μερικούς μήνες παρήγγειλα 2 t-shirts μέσα απ’το κατάστημα του OneHorseShy.com που διατηρεί στο Cafepress. Όλα καλά μεχρί εδώ, μέχρι που ανακατεύτηκαν τα Ελληνικά ταχυδρομεία… και φυσικά ποτέ δεν παρέλαβα τα μπλουζάκια μου…
Αν και είχα ξεχάσει το θέμα [η παραγγελία έγινε τον Ιανουάριο] είπα να στείλω ένα e-mail στην support team του Cafepress για να εντοπίσω την κατάσταση της αποστολής [αν επέστρεψε πίσω... ή δεν ξέρω ‘γω τι] χωρίς να έχω φυσικά πολλές απαιτήσεις.
Μέσα σε μερικές ώρες έλαβα απάντηση που με έκανε να μείνω με το στόμα ανοιχτό! Μου προσέφεραν είτε την δυνατότητα να μου ξαναστείλουν το δέμα, είτε να λάβω τα λεφτά μου πίσω! Φυσικά δέχτηκα με χαρά το πρώτο και τους ευχαρίστησα ιδιαίτερως. Το αστείο ήταν και το δεύτερο e-mail που μου ζητούσαν συγνώμη -αν και δεν ήταν δικό τους λάθος και είχα καθυστερήσει μήνες να το αναφέρω- και μου ανέφεραν ότι και το πρώτο δέμα να έρθει στα χέρια μου ας το κρατήσω… δεν υπάρχει πρόβλημα! [αν και μάλλον σε κάνεναν υπάλληλο των ΕΛΤΑ θα έχει καταλήξει...]
Ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν…! Αυτός είναι Επαγγελματισμός. Περιμένω με ανυπονονησία τα T-shirts
Σου άρεσε το θέμα; Πάρε το RSS feed για να διαβάζεις παρόμοια άρθρα!
Κανένα Σχόλιο
Η γνώμη σου