netfreaks.gr | internet crossroad

07 Jun 07

Κλειστό κύκλωμα εταιρίας leaked!


image Εδώ και αρκετές ώρες έχει γίνει γνωστό παντού ότι διέρευσε διεύθυνση εταιρίας που περιέχει live feed απ’το κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης!!

Μπορείτε να δείτε εδώ τις κάμερες σε πραγματικό χρόνο!!!

Αν είναι δυνατόν…. ουδεμία ασφάλεια…!

Σου άρεσε το θέμα; Πάρε το RSS feed για να διαβάζεις παρόμοια άρθρα!

Socialize


9 Σχόλια

  • SebKom 07/06/2007 at 09:29

    Πες μας τώρα και πόσα πήρες για τη διαφήμιση! raspberry

  • πρεζα tv 07/06/2007 at 09:37

    Ελεος…Διαφημιση της Vodafon ειναι…

  • netfreak 07/06/2007 at 10:39

    SebKom: Λες να με πλήρωσε ο Σαμπράκος βρε; [χμ.. καλή ιδέα..!] Μου άρεσε και είπα να συμμετέχω στην “πλάκα”.

    πρεζα tv: Δεν διαφώνω προς αυτό. Αλλά είναι μία έξυπνη διαφήμιση και σίγουρα αξίζουν συγχαρητήρια στην OgilvyOne για την υλοποίηση. Ελπίζω η “ξενέρα” σου να είναι προς την Voda, αν ναι, σε καταλαβαίνω και υποστηρίζω απόλυτα :D

  • SebKom 08/06/2007 at 12:50

    Δεν είχα ιδέα σχετικά με το ποιός το “ξεκίνησε” αυτό, αστιευόμουν απλά και ζητάω ταπεινά συγγνώμη αν σε προσέβαλα. Πες μας όμως πόσα πήρες, όπως και να ‘χει! raspberry

    Όντως πανέξυπνη η διαφήμιση και πρωτότυπη. Σε 2-3 γνωστούς πέρασα το link κι έφαγαν άσχημη φρίκη, σε σημείο να μου λένε ότι θα αλλάξουν αριθμό αύριο πρωΐ-πρωΐ! :D

  • netfreak 08/06/2007 at 12:56

    Χαχαχά! Αυτό είναι το ωραίο της συγκεκριμένης διαφήμισης! Φυσικά και δεν με προσέβαλες, αλίμονο! :D

    Ο Πάνος Σαμπράκος [ http://www.panos.gr ] ήταν απ’τους πρώτους που το έβγαλαν on-air ώντας και στέλεχος της OgilvyOne

  • Gor 06/07/2007 at 02:23

    Καλά ρε μαγκες…δωσατε αληθινο τηλεφωνο?? και τι ακριβώς παίζει???… γιατι εγώ δεν γουστάρω να δώσω νούμερο και οσο και να το αφίσω να παίζει όλο τα ίδια και τα ίδια δείχνει!!!

  • HitMan 06/07/2007 at 03:19

    Ναι… τηλέφωνο Ελλάδος κανονικά δίνετε για να “λειτουργήσει” η φάρσα – έξυπνη διαφήμιση.

    Μετά από παράπονα καταναλωτών μπήκε check box όπου δηλώνεις “υπεύθυνα” πως ο αριθμός σου ανήκει [άρα δεν το κάνεις σε κάποιον τρίτο] και ένα όριο 1-2 “κλήσεων” της διαφήμισης προς κάθε αριθμό.

  • Gor 07/07/2007 at 05:09

    Η διαφήμιση είναι σε μορφή μηνύματος ή κλήσης?

  • HitMan 07/07/2007 at 06:04

    Σε μορφή κλήσης! Σαν.. συνέχεια του “βίντεο” παρακολούθησης. Μετά το πέρας της κλήσης [που είναι συγχρονισμένη με το βίντεο] ακολουθεί κανονική διαφήμιση της Vodafone με την προώθηση της υπηρεσίας ανανέωσης μέσω του web smile

    Πάντως τον στόχο της τον πέτυχε η Ogilvy! Μεγάλος ντόρος.. άρα μεγάλα διαφημιστικά “κέρδη”!

Η γνώμη σου

Ενημέρωση για νέα σχόλια


Copyright © 2006-2018 netfreaks.gr • All Rights Reserved • Powered by Wordpress • Design by Gerasimos Tsiamalos • seamless Hosting by Cityhost