07 Jun 07
Κλειστό κύκλωμα εταιρίας leaked!
Εδώ και αρκετές ώρες έχει γίνει γνωστό παντού ότι διέρευσε διεύθυνση εταιρίας που περιέχει live feed απ’το κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης!!
Μπορείτε να δείτε εδώ τις κάμερες σε πραγματικό χρόνο!!!
Αν είναι δυνατόν…. ουδεμία ασφάλεια…!
Σου άρεσε το θέμα; Πάρε το RSS feed για να διαβάζεις παρόμοια άρθρα!
9 Σχόλια
Η γνώμη σου
Πες μας τώρα και πόσα πήρες για τη διαφήμιση!
Ελεος…Διαφημιση της Vodafon ειναι…
SebKom: Λες να με πλήρωσε ο Σαμπράκος βρε; [χμ.. καλή ιδέα..!] Μου άρεσε και είπα να συμμετέχω στην “πλάκα”.
πρεζα tv: Δεν διαφώνω προς αυτό. Αλλά είναι μία έξυπνη διαφήμιση και σίγουρα αξίζουν συγχαρητήρια στην OgilvyOne για την υλοποίηση. Ελπίζω η “ξενέρα” σου να είναι προς την Voda, αν ναι, σε καταλαβαίνω και υποστηρίζω απόλυτα
Δεν είχα ιδέα σχετικά με το ποιός το “ξεκίνησε” αυτό, αστιευόμουν απλά και ζητάω ταπεινά συγγνώμη αν σε προσέβαλα. Πες μας όμως πόσα πήρες, όπως και να ‘χει!
Όντως πανέξυπνη η διαφήμιση και πρωτότυπη. Σε 2-3 γνωστούς πέρασα το link κι έφαγαν άσχημη φρίκη, σε σημείο να μου λένε ότι θα αλλάξουν αριθμό αύριο πρωΐ-πρωΐ!
Χαχαχά! Αυτό είναι το ωραίο της συγκεκριμένης διαφήμισης! Φυσικά και δεν με προσέβαλες, αλίμονο!
Ο Πάνος Σαμπράκος [ http://www.panos.gr ] ήταν απ’τους πρώτους που το έβγαλαν on-air ώντας και στέλεχος της OgilvyOne
Καλά ρε μαγκες…δωσατε αληθινο τηλεφωνο?? και τι ακριβώς παίζει???… γιατι εγώ δεν γουστάρω να δώσω νούμερο και οσο και να το αφίσω να παίζει όλο τα ίδια και τα ίδια δείχνει!!!
Ναι… τηλέφωνο Ελλάδος κανονικά δίνετε για να “λειτουργήσει” η φάρσα – έξυπνη διαφήμιση.
Μετά από παράπονα καταναλωτών μπήκε check box όπου δηλώνεις “υπεύθυνα” πως ο αριθμός σου ανήκει [άρα δεν το κάνεις σε κάποιον τρίτο] και ένα όριο 1-2 “κλήσεων” της διαφήμισης προς κάθε αριθμό.
Η διαφήμιση είναι σε μορφή μηνύματος ή κλήσης?
Σε μορφή κλήσης! Σαν.. συνέχεια του “βίντεο” παρακολούθησης. Μετά το πέρας της κλήσης [που είναι συγχρονισμένη με το βίντεο] ακολουθεί κανονική διαφήμιση της Vodafone με την προώθηση της υπηρεσίας ανανέωσης μέσω του web
Πάντως τον στόχο της τον πέτυχε η Ogilvy! Μεγάλος ντόρος.. άρα μεγάλα διαφημιστικά “κέρδη”!