netfreaks.gr | internet crossroad

10 May 09

“E-shop Sucks!” - Κεφάλαιο 2ο


Σχεδόν πριν ένα χρόνο είχα δημοσιεύσει το άρθρο “E-shop sucks!” όντας αγανακτισμένος απ’ το service & after-sales support του E-shop.gr. Πριν μερικές μέρες έλαβα e-mail από το e-shop.gr σχετικά με το άρθρο μου!

Το “παράπονο” [ όπως αναφερόταν ] ήταν σχετικά με την παραποίηση λογοτύπου που είχα κάνει. Εν ολίγοις μου αναφέρθηκε ότι δέχονται την καλοπροαίρετη κριτική αλλά δυστυχώς κάποιοι [ including me? ] “εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες που τους παρέχουν τα forum για να βγάλουν “βρώμα” για επιχειρήσεις που προσπαθούν να λειτουργήσουν έντιμα..”. Άκουσα ακόμη και ότι το ποσοστό των δυσαρεστημένων πελατών είναι λιγότερο από 1% και ότι το άρθρο μου δίνει κακή εικόνα για την εταιρία!

Μου ζητήθηκε να αφαιρέσω το γραφικό – το αντικατέστησα, θα δείτε αν πάτε στο άρθρο – αλλά και να αναλογιστώ την ευθύνη μου στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης!!! Αν είναι δυνατόν…

Η απάντηση μου ήταν άμεση και τολμώ να πω επιθετική. Ανέφερα στην εν λόγω Κυρία / εκπρόσωπο του E-shop.gr, ότι η κριτική μου ήταν το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω. Βάσει των οπτικών αποδείξεων θα μπορούσα να έχω προσφύγει στον συνήγορο του καταναλωτή, αλλά δεν ήθελα να υποστώ περαιτέρω ταλαιπωρία για ένα προϊόν αξίας 40€ – 50€, αντιθέτως όφειλα μέσω του blog μου να ενημερώσω και να θέσω το θέμα σε όλους εσάς που με διαβάζετε.

Ανέφερα επίσης στο γεγονός ότι δεν στάθηκε ούτε στους συνδέσμους που παρέθεσα με καταγγελίες και παράπονα, ούτε στα δικά σας σχόλια σχετικά με τις δυσάρεστες εμπειρίες απ’ το e-shop.gr. Θα μπορούσα να πω και για το Google και ότι μία τυχαία αναζήτηση, π.χ. “e-shop.gr πρόβλημα” βγάζει περισσότερα από 100.000 αποτελέσματα. Αυτό μήπως θα έπρεπε να τους ενδιαφέρει;

Έλαβα και νέα απάντηση ή οποία εν μέρει με εξέπληξε. Η υπεύθυνη με την οποία συνομιλούσα μου προσέφερε αλλαγή του προϊόντος ακόμα και σήμερα, είτε τα χρήματα μου πίσω. Κάτι που δεν θα δεχθώ, μόνο και μόνο η διαδικασία για ένα προϊόν τέτοιας αξίας με κάνει να βαριέμαι να προχωρήσω.

Το σημαντικό είναι η παράγραφος που θα παραθέσω αυτολεξεί:

“Ένα χρόνο όμως μετά, η εταιρεία μας έχοντας κάνει μεγάλη επένδυση σε θέματα service, τόσο σε υποδομή και υπηρεσίες όσο και σε εκπαίδευση προσωπικού, ατυχή περιστατικά σαν το δικό σας διεκπεραιώνονται με ταχύτητα και επιτυχία.”

Αυτό είναι πολύ θετικό, αλλά θα έπρεπε να είχε γίνει πολύ νωρίτερα στα 11 χρόνια λειτουργίας της επιχείρησης. Όπως επίσης και το γεγονός ότι επικοινώνησαν μαζί μου – έστω και 7 μήνες μετά – και ενδιαφέρθηκαν για το τι γράφω & για την συγκεκριμένη περίπτωση.

Μακάρι στο μέλλον το E-shop.gr να είναι πρώτο σε ό,τι έχει να κάνει με after-sales support & service και θα ξαναγίνω μόνιμος πελάτης. Για την ώρα επιφυλάσσομαι.

Σου άρεσε το θέμα; Πάρε το RSS feed για να διαβάζεις παρόμοια άρθρα!

Socialize


27 Σχόλια

  • dealsend 10/05/2009 at 11:17

    οπα, οπα…κάτσε!

    Ολά καλά και άγια, και καλά έκανες και έβγαλες την κριτική σου, και κακως οι εταιρίες δεν ψαχνονται πιο καλά για τα αρνητικά σχόλια.

    Και φυσικά το 1% ειναι προφανως καταγεγραμμένα παράπονα, για κάθε ένα παράπονο όμως υπάρχουν κι άλλα που απλα δεν εχουν εκφραστεί ποτε, οπότε fuck it αυτό.

    Εδώ όμως που διαφωνώ είναι οτι η εταιρία δείχνει οτι ενδιαφέρεται να μετατρέψει την αρνητική εμπειρία σου σε θετική κι εσύ απλά λές … βαριέμαι!

    Δεν πάει έτσι. Οταν βγαίνεις και ζητάς κάτι, και τελικά το παίρνεις δεν μπορείς να λές βαριέμαι.

    Νομίζω…πάντα!!

  • Apostolos 10/05/2009 at 11:19

    Στη θέση σου ούτε την εικόνα του post θα άλλαζα, ούτε τίποτα. Παίζει να μην είδαν την ημερομηνία του post, να το βρήκαν πρόσφατα και για αυτό να σου στέλνουν το mail. ΛΟΛ

  • Apostolos 10/05/2009 at 11:21

    @Dealsend νομίζω πως το “βαριέμαι” το εννοεί λόγω της σχετικά μικρής αξίας του προϊόντος ότι θα ήταν ανούσιο και κουραστικό να ξαναμπλέκει με courier, bank accounts κλπ κλπ, απ’ την στιγμή κιόλας που λειτουργεί.

  • netfreak 11/05/2009 at 01:03

    @dealsend: Ναι, το βαριέμαι είναι μία χαζή λέξη ίσως στην υπόθεση, αλλά όντως όπως λέει κι ο Απόστολος έχω ήδη μείνει χωρίς ηχεία για 1.5 μήνα πέρσι, να ξαναπεράσω τα ίδια; Όχι, ευχαριστώ! Παρόλα αυτά επικροτώ τον ζήλο της εκπροσώπου και εγώ ο ίδιος αναγράφω αυτά που μου έγραψε σχετικά με επενδύσεις στον τομέα του after-sales support.

    @Apostolos: Απόστολε, δεν θα την άλλαζα ούτε εγώ, αλλά όταν μπαίνουν νομικά θέματα στην μέση, προτιμώ να κάνω “πίσω”, πάντα με τον τρόπο μου. Δεν θα πάω και στα δικαστήρια για ένα “φανταστικό λογότυπο” wink

    Την ημερομηνία του post την είχε δει, και αν κατάλαβα καλά δεν κατανόησε τον λόγο να υπάρχουν τόσο παλιά posts. Της τον εξήγησα ευγενικά. smile

  • John Tsevdos 11/05/2009 at 01:50

    Τι άλλο θα ακούσουμε στο Ελλαδιστάν…

  • georgeadams 11/05/2009 at 08:37

    Την ημερομηνία του post την είχε δει, και αν κατάλαβα καλά δεν κατανόησε τον λόγο να υπάρχουν τόσο παλιά posts.

    Έλα ντε! Γιατί να μην σβήνουμε τα πάντα μετά από μια εβδομάδα; Ή μήπως να σβήνουμε μόνο τα αρνητικά σχόλια και να αφήνουμε τα θετικά; tongue laugh

  • orck 11/05/2009 at 10:26

    ολοι εχουν να πουν κατι ασχημο για την συγκεκριμενη εταιρια
    ετυχε να ειμαι παρων σε περιστατικο που ο πελατης ειχε 100% δικιο και οι υπαλληλοι μιλουσαν ειρωνικα, ειχαν κανει και εξεδρα μαλιστα

    το γεγονος οτι προσπαθουν να το βελτιωσουν ειναι εξαιρετικα θετικο

    σε καθε περιπτωση να σου λεει ο υπαλληλος “ε, κανε μας μυνηση, εχουμε καλους δικηγορους” ειναι τουλαχιστον απογοητευτικο

  • netfreak 11/05/2009 at 11:38

    Μόνο και μόνο ότι – ξέρω – πως την συζήτηση [ και άλλες υποθέτω ] την παρακολουθούν απ’ το αρμόδιο τμήμα του E-shop είναι θετικό καθώς τέτοιες ιστορίες ίσως γίνουν “μάθημα” για βελτίωση των υπηρεσιών τους. [ π.χ. εκπαίδευση προσωπικού ]

    smile

  • Γιωργος Κουκουτιανος 11/05/2009 at 02:04

    Και η δικη  μου εμπειρια με το εν λογω καταστημα ειναι απογοητευτικη.
    Αντιγραφικο που χαλασε στους 2 μηνες μου το το αντικατεστησαν με χαλασμενο και μετα μου ειπαν οτι το χαλασα εγω. Προσεφυγα στο συνηγορο του καταναλωτη κια ακομα περιμενω.
    Λετε να αναθεωρησουν και την περιπτωση μου 8-) ?

  • netfreak 12/05/2009 at 06:34

    @webJunkie: Βάσει νόμου είναι υποχρεωμένοι να τιμολογούν με 13% σε παραμεθόριες περιοχές!

    Γενικότερα, νομίζω καταλήγουμε ότι η μεγαλύτερη “πληγή” του e-shop [ εφόσον είπαν ότι επένδυσαν τρομερά στο after-sales support ] είναι οι υπάλληλοι [ που συμφωνώ καθώς έχω πέσει σε ξερόλα sales guy και σε καχύποπτο τεχνικό για επιστροφή ] στα E-shop points αλλά φυσικά και αυτό που λέει ο Κωνσταντίνος [ penlix ], ότι έχουν τεράστια γραφειοκρατεία όσον αφορά αγορές με πιστωτική κάρτα…

    BTW, είναι νόμιμο να ζητούν φωτοτυπία της πιστωτικής κάρτας;!

  • webJunkie 12/05/2009 at 06:59

    HitMan, στην ίδια περιοχή το you.gr και το plaisio.gr δεν τιμολογούν 13%. Άντε το πλαίσιο δεν έχει φυσική παρουσία, το you.gr όμως έχει 2 υποκαταστήματα και τιμολογεί με 19%

  • xazompampas 12/05/2009 at 09:26

    Το εν λόγω κατάστημα άλλα και τα υπόλοιπα του είδους όφειλαν να είχαν δημιουργήσει αυτό  “το αρμόδιο τμήμα” πολύ πιο μπροστά αλλα και να είχαν περάσει απο κανένα σεμινάριο συμπεριφοράς τους υπαλλήλους τους οι οποίοι είναι εύκολοι στόχοι , αλλα καλο ειναι να “βαράμε ”  και το γαϊδούρι και οχι μόνο το σαμάρι smile
      Πάντως συμφωνώ  HitMan και στο “βαριέμαι” και πρέπει να καταλάβουν οι άνθρωποι του E-shop και των υπολοίπων  οτι και η ταλαιπωρία εχει ορια .

  • Sugarenia 12/05/2009 at 01:27

    WTF. Δεν καταλαβαίνω το θράσος ορισμένων.

    Το παίζουν μάστορες στο ελληνικό e-shopping, έχουν την πιο απογοητευτική after sales συμπεριφορά ever και έχουν το θράσος να σου ζητάνε να αλλάξεις το post γιατί βγάζει αρνητική εικόνα για την εταιρεία;

    Οι υπάλληλοί τους που διαλύουν την εικόνα του e-shop.gr καθημερινά με τη συμπεριφορά τους δηλαδή τί πρέπει να κάνουν;

    Μου απέδειξαν ότι δεν έχουν ιδέα πώς δουλεύει το όλο θέμα. Ένα μαγαζάκι είναι, που επειδή χαμήλωσε τις τιμές νομίζει ότι ελέγχει και την αγορά.

    Δεν το λέω συχνά. Αλλά ουστ.

  • Dimitris 12/05/2009 at 01:37

    Απολύτως σύμφωνος με την Sugarenia…

    Ο μεγαλύτερος εχθρός του eshop.gr είναι οι ίδιοι και η ανεπάρκεια γνώσεων (ίσως όχι τόσο σε τεχνικό επίπεδο, αλλά για το πως είναι τα πράγματα για το e-μπόριο)

  • Konstantinos Penlidis 12/05/2009 at 01:47

    Ditto @Dimitris.

    Και αν θέλουν αποδείξεις οτι το 1% δεν είναι τόσο αλλά πολύ παραπάνω, δεν έχουν παρά να ρωτήσουν. Ας ρωτήσουν εμένα, πχ, που για μια απλή e-αγορά ήθελαν διαπιστευτήρια, φωτοτυπίες ταυτότητας και άλλα τραγελαφικά.

    Ντροπή στο e-shop, που έχει το e μπροστά.

  • webJunkie 12/05/2009 at 02:26

    Έχε χάρη που βαριόμαστε και εμείς να γράψουμε τις εμπειρίες μας από το eshop! Δεν υπάρχει φορά που να επισκεφτώ ένα συγκεκριμένο Point και να φύγω ικανοποιημένος από τον υπάλληλο! Έχε χάρη που σε παραμεθόριο περιοχή τιμολογεί με 13% ΦΠΑ..

  • Peekly 21/05/2009 at 11:27

    Εγώ είχα παραγγείλει ένα skypeόφωνο το οποίο ενω ήταν ετοιμοπαράδοτο δεν το πήρα ποτέ.
    Μετά απο μια βδομάδα απο την παραγγελία μου τους πήρα και τους την ακύρωσα για ευνόητους λόγους…
    Μετά απο 3 μέρες με πήραν τηλέφωνο λέγοντας μου…Που να σας το στείλουμε??

    Έβαλα τα γέλια δεν κρατήθηκα!
    (και τώρα που το σκέφτομαι το ίδιο κάνω)

  • Sato 26/05/2009 at 06:50

    Κάποιες φορές ενώ κάτι εκ πρώτης όψεως σε προδιαθέτει αρνητικά(το σάιτ), όμως αρνείσαι να ενδώσεις σ’ένα τόσο υποκειμενικό κριτήριο.. Τελικά όμως αποδεικνύεται σωστό…. Απαράδεκτοι…

  • Sato 26/05/2009 at 06:50

    Κάποιες φορές ενώ κάτι εκ πρώτης όψεως σε προδιαθέτει αρνητικά(το σάιτ), αρνείσαι να ενδώσεις σ’ένα τόσο υποκειμενικό κριτήριο.. Τελικά όμως αποδεικνύεται σωστό…. Απαράδεκτοι…

  • dimitris 12/11/2009 at 12:57

    prin apo enamisi mina agorasa ena ixosusthma gia autokinito.kai sugkekrimena to TMS TID-7261G 6.2 CAR TV/DVD PLAYER GPS/TOUCH SCREEN .sta texnika xaraktiristika tou elege oti einai 2din.piga ston mastora na to topothetisw afou proigoumenos eixa agorasei mia keraia gia to ixosistima axias 20 eurw kalwdia axias 50 eurw kai edwsa kai ston mastora 20 eyrw na mou anixei to tamplo.sto telos anakalupsame oti to sugkekrimeno proion den itan diastasi 2din alla mia diastasi “peripou 2din ” i opoia asfalws kai de tairiaze sto autokinito mou kai se ola ta autokinita para mono se kati koreatika pou oute kan tin marka den mou dieukrinisane apo to e-shop.telika arnounte na mou epistrepsoun to upoloipo ton xrimatwn kai mou kanane pistwtiko upoloipo.me alla logia me upoxrewnoun na xanaagorasw apo autous kai na tous xanadwsw ta lefta asxeta an einai ASXETOI kai APARADEKTOI poulontas autoi parallila meta tis suskeuh kai san metaxeirismeni..ta sumperasmata dika sas..

  • nethall.gr 12/11/2009 at 01:04

    Μπορείς να αγοράσεις κάτι πολύ μικρής αξίας π.χ. ένα usb stick, και όταν πας να το παραλάβεις από το eshop point θα σου επιστρέψουν τη διαφορά

  • netfreak 12/11/2009 at 01:15

    Δημήτρη ο νόμος σε καλύπτει εφόσον η υπαναχώρηση [ επιστροφή ], γίνεται λόγω λανθασμένης/ψευδής περιγραφής από τον πωλήτη, για πλήρη επιστροφή των χρημάτων σου. Δεν καταλαβαίνω την λογιστική τέτοιων παραδειγμάτων, αν ισχύει αυτό που λέει ο nethall τότε πες ok… πάρε ένα καλώδιο 1€.

    Είδα ότι πλέον δεν έχει περιγραφή το προϊόν [ κενό... ] αλλά υπάρχει στο Κυπριακό E-shop [ TMS TID-7261G 6.2’ ]

  • xeliman 11/08/2011 at 18:53

    prospathisa na paro ena proion me dio diaforetikes pistotikes mia den dexotane tin karta to mixanima tous mia zitousane antigrafo tis taftotitas kai tis kartas
    ti malakies einai aftes den mporoun na doun se pion aniki h karta prepei na tous stiloume ta panta aparadektoi.

    • xeliman 11/08/2011 at 19:00

      mastercard kai visa den einai apodekth apo ta mixanimata tous e tote pia einai?
      oti na nai.

      • xeliman 11/08/2011 at 19:08

        mou zitane ta dikaiologitika fototipies kartas taftotitas gia na proxorisoun stin paragelia kai apo kato mou lene den einai apodekth gia doseis h karta ti na peis
        ti ta zitane tote gia plaka.

  • xeliman 11/08/2011 at 19:22

    6 xronia eimai pelatis tous den perimena tetia simperifora den mporei oi kartes na pernane pantou kai se afous na exoun provlima mpravo pate kala

  • Φυτάς Γεώργιος 24/07/2014 at 15:50

    φίλε μου αγόρασα μια τηλεόραση και μου ήρθε σπασμένη.. εκτός τον ένα μήνα που έκαναν για να βγάλουν απόφαση τι θα κανουν σημερα με ενημέρωσαν οτί ειναι σπάσιμο και δικό μου φταίξιμο.. σαν να μου λέει μεγάλε έπρεπε να ανοίξεις το κουτί της 42αρας τηλεόρασης στο κατάστημα… απο την LG μου είπαν γιατί δεν απευθύνθηκα σ αυτούς από την πρώτη στιγμή.. Ο ένας ρίχνει την ευθύνη στον άλλον και οι δυο σε μένα.. κι εγω είμαι το κορόιδο που αγόρασα 550 ευρω σπασμένη τηλεόραση!!
    Για πείτε μου τι να κάνω??

Η γνώμη σου

Ενημέρωση για νέα σχόλια


Copyright © 2006-2018 netfreaks.gr • All Rights Reserved • Powered by Wordpress • Design by Gerasimos Tsiamalos • seamless Hosting by Cityhost