14 Sep 08
E-shop.gr sucks!
Yup, είναι για τα μπάζα – για να το θέσω αλλιώς! Η δική μου ιστορία ίσως να μην είναι σημαντική [ γιατί πιστέψτε με, πολλοί έχουν ιστορία με το E-shop ] αλλά θα σας την πω, απλά για να καταλάβετε τι με έκανε να νευριάσω τόσο ώστε να “αφιερώσω” ένα ολόκληρο κατεβατό.
Πρόσφατα έκανα μία μικρή “ανακαίνιση” στο PC που συμπεριελάμβανε Οθόνη, UPS και ηχεία… Όλα στο χρώμα του μαύρου χωρίς να ξεφεύγουν σε τιμές αλλά να είναι ποιοτικά. Για τα ηχεία λοιπόν κατέληξα στα XPS 2.140 της Hercules που την θεωρώ καλή εταιρία – ως εναλλακτική. Τα ηχεία φαινόντουσαν μια χαρά [ 2.1 αλλά αυτό ήθελα! ] αλλά, για κακή μου τύχη τα παράγγειλα μέσω του E-shop! [ α ρε Sugarenia…. το ‘χες πει! ]
Για να μην πολυλογώ, ο ένας δορυφόρος αποδείχθηκε νεκρός [ ελαττωματικός ] μετά από πολύ ψάξιμο και πρήξιμο σε γνωστούς και φίλους μήπως κάνω εγώ κάτι λάθος. Οπότε έπρεπε να πάρουν τον δρόμο της επιστροφής για το E-shop! Εδώ σημειώνω το πρώτο δικό μου φάουλ, αφού ήδη είχα πετάξει την συσκευασία των ηχείων [ με τα περιεχόμενα της βέβαια σε άριστη κατάσταση ] οπότε ίσως είχα πρόβλημα. Έφτασα λοιπόν στο Μενίδι και παρέδωσα τα ηχεία εξηγώντας τι ακριβώς συμβαίνει… καλά μέχρι εδώ; Καλά! Όλα αυτά έγιναν αρχές Αυγούστου… με το πρώτο sms ότι θα πάνε στην αντιπροσωπεία για αντικατάσταση να το λαμβάνω στις ~15 Αυγούστου και το δεύτερο ότι αντικαταστάθηκαν και ΘΑ επικοινωνήσουν μαζί μου για την παραλαβή τους στις 28 του ίδιου μήνα!
Τελικά, αρχές Σεπτεμβρίου επικοινώνησα εγώ μαζί τους για να συνεννοηθώ για την παράδοση και επειδή βαριόμουν τους ζήτησα να αποσταλούν στην αρχική διεύθυνση παράδοσης με δικά μου έξοδα, άσχετα αν – προς μεγάλη μου έκπληξη – μου είπαν ότι θα μου τα στείλουν άνευ χρέωσης! “Όπα” λέω, κοίτα “αναβάθμιση” του service/after-sales του E-shop! Και το τι παρέλαβα τελικά ακολουθεί σε εικόνες – pardon the “poor” K810i shots – :
Εδώ βλέπουμε την υπέροχη συσκευασία των ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ υποτίθεται ηχειών… είχαν μέχρι και αυτοκόλλητο με τον “παλιό” παραλήπτη κάπου στην Εθνική οδό [ εταιρία μάλλον... ]
Πολύ περιποίηση αυτή η συσκευασία ρε παιδί μου! Τώρα κατάλαβα γιατί την είχαν αμπαλάρει με 2 σακούλες δικές τους καλά καλά…
Πως είπατε; Ανάποδα; Έλα τώρα… λεπτομέρειες!
Πέραν αυτού, η συσκευασία δεν είχε ούτε το εγχειρίδιο χρήσης, αλλά ούτε και: “mini jack σε RCA καλώδιο, adapter cable για PS2 και Xbox κονσόλες, male minijack – male minijack καλώδιο” κάτι που δεν με νοιάζει και τόσο πολύ. Ούτε ότι ο ένας δορυφόρος έχει ένα μικρό χτύπημα με νοιάζει αφού παίζει μια χαρά, γιατί αν έμπλεκα πάλι [ για ένα προϊόν των ~50€ ] θα με γράφανε οι εφημερίδες!
Αυτό που με νοιάζει είναι η κοροϊδία που έλαβα από μία εταιρία που είμαι χρόνια πελάτης και δεν πρόκειται να ξαναδεί € ζωγραφιστό! Σας συμβουλεύω κι εσάς να πράξετε το ίδιο με όλη μου την καρδία! Κι αν δεν σας αρκεί το δικό μου “πάθημα” ορίστε μερικά πιο χτυπητά για να διαλέξετε:
- το e-shop.gr πουλάει μεταχειρισμένα για καινούργια yeaaahh!! from VCDC
- Καταγγελία για το E-SHOP.GR A.E. στις Αρχές και την TUV Hellas A.E. from ADSLgr.com
- Πρόβλημα με e-shop.gr πάλι απ’ το ADSLgr.com
Σου άρεσε το θέμα; Πάρε το RSS feed για να διαβάζεις παρόμοια άρθρα!
15 Σχόλια
Η γνώμη σου
Είναι τελικά πολλοί οι καμένοι αλλά λίγοι αυτοί που το έχουν τραβήξει μέχρι τα άκρα…!
Ευτυχώς οι εναλλακτικές πλέον είναι πολλές
Και εγώ έχω κακές εμπειρίες από το e-shop. Λέω να ανοίξουμε hate-club
Ρίξε μια ματιά στο τι έπαθα εγώ.
Ημουν στο τσακ να ψωνισω απο εκει! Τελικα η φημη τους τους προλαβε!
Φιλαράκι αφού τις έχεις δει τις παρόμοιες περιπτώσεις…
Το θέμα δεν είναι να σου τύχη η στραβή , που τυχαίνει πολύ συχνά, αλλά το πώς σου συμπεριφέρονται μετά.
Να πω “στα ‘λεγα”; Στα ‘λεγα!
E-shops και πράσινα άλογα. Multirama / Πλαίσιο και πάλι Multirama / Πλαίσιο.
εγώ πάλι δεν είχα ποτέ πρόβλημα από το e-shop (εκτός του ότι δεν δέχονται Mastercard), αλλά εσύ καλά κάνεις και τα λες για να ξέρουν όλες οι εταιρείες ότι δεν είμαστε χαζοί.
Σχετικά με τα μεταχειρισμένα, όλες οι εταιρείες συσκευάζουν και πάλι τα προϊόντα των εκθέσεων (του καταστήματος) και τα πουλάνε για καινούργια (εκτός αν έχουν αξιοσημείωτες ζημιές).
Εσύ πρέπει να πήρες κανένα προϊόν που είχε πάει, είτε σε δοκιμή σε περιοδικά, είτε το είχε βολευτεί κανένας υπάλληλος, είτε ήταν σε έκθεση σε κατάστημα. Who knows… σε κάθε περίπτωση πρέπει να μιλάμε (για να μας ακούν – στείλε το link του κειμένου σου με email στο e-shop, κάνει καλό γενικά να ενημερώνουμε τα κεντρικά για το τι συμβαίνει)
Απαράδεκτοι όσο δεν πάει.. Κρίμα που δεν λαμβάνουν υπόψιν τους τα σχόλια των καταναλωτών τους..!
@Σίμο: Αυτή η τακτική με τα προϊόντα εκθέσεων ή ακόμα χειρότερα, αυτά που πήγαν κάπου για δοκιμή δεν είναι καθόλου σωστή! Ας τα πουλήσουν ως μεταχειρισμένα ρίχνοντας τις τιμές τους από 10% εώς και 25%!
Ούτε παράπονα θα έχουν, και αύξηση πωλήσεων θα υπάρξει…
Έστειλα το link στο e-shop αν και ξέρω ότι αν επικοινωνήσουν μαζί μου θα ακούσω τα “κλασσικά”.
Δεν είναι όντως! Αλλά ισχύει ακόμα και στα αυτοκίνητα. Το ξέρεις ότι η Opel ήθελε να μου πουλήσει το αυτοκίνητο της έκθεσης χωρίς έπτωση; Όταν τα πήρα στο κρανίο και φώναζαν μου είπε, “τί έκπτωση, αφού δεν έχει κάνει χιλιόμετρα!”.
Πρέπει να αντιδρούμε για να τους δείχνουμε ότι δεν μασάμε! Αλλιώς δεν θα κάνει έκπτωση στα μεταχειρισμένα όταν υπάρχουν κάποιοι που τα δέχονται χωρίς να γκρινιάξουν…
κι εγω την ιδια εμπειρια εχω… μου εστειλαν μεταχειρισμενο αντιγραφικο για καινουριο και δεν το δεχονται πισω.. μακρια μακρια…
Συμφωνώ πως τα μεταχειρισμένα ή/και εκθεσιακά προϊόντα, όποια και αν είναι αυτά θα πρέπει να πωλούνται με σημαντική έκπτωση. Αλλιώς μην τα αγοράζετε!
Να αναφέρω πως έχω αγοράσει από τον Κωτσόβολο τηλεόραση LCD Toshiba 32” πριν δυόμιση χρόνια με 30% έκπτωση διότι ήταν το τελευταίο κομμάτι και είχε παίξει 2 μήνες στην έκθεση. Εις γνώσιν μου όμως. Επίσης συσκευή GPS RYE 4” από την Electronet τον Αύγουστο 2008, επίσης εκθεσιακό κομμάτι, με 40% έκπτωση!!!
Αυτά για να αποδίδονται και τα εύσημα εκεί που αξίζει…
Μα Chris, ο Κωτσόβολος όπως και πολλές άλλες αλυσίδες ηλεκτρονικών το λένε καθαρά όταν είναι για προϊόντα βιτρίνας ή ακόμα και χρησιμοποιημένα λίγο π.χ. σε εκθέσεις ή από επιστροφές και δεν έχουν δυσαρεστημένους πελάτες γιατί πολλοί θέλουν να γλυτώσουν αυτό το 20, 30 ή και 40%!
Το e-shop είναι όντως απαράδεκτο και είμαι ένας ακόμη που το επιβεβαιώνει.Είχα αγοράσει ενα toshiba laptop πριν 1,5 μήνα,το οποίο ξαφνικά έσβησε μόνο του και δε ξαναάνοιξε.Το πήγα στο service και χωρίς να μου πουν τι έχει χαλάσει,μου είπαν οτι είναι εκτός εγγύησης γιατί είναι παραβιασμέμες οι βίδες.Ούτε που τισ είχα ακουμπίσει όμως…Το θέμα θα το κινηγήσει ο πατέρας μου δικαστικά αν είναι ανένδοτοι,και ελπίζω να βρώ ακρη…
den kserw gia tis alles periptwseis alla sthn sugekrimenh pistevw pws xarh sou ekanan pou dexthkan thn epistrofh xwris xartia k xwris th suskevasia!kanenas k pouthena den to kanei auto
Κάτι κατάλαβες λάθος tim. Το γεγονός ότι είχα πετάξει την συσκευασία δεν αναιρεί τα δικαιώματα μου ως καταναλωτή. Χαρτιά υπήρχαν, καθώς και όλα τα περιεχόμενα του κουτιού.
Έτσι κι αλλιώς, με κατεστραμμένο δορυφόρο δεν μπορούσε να πάει προς πώληση ξανά. Φαίνεται και στις φωτογραφίες τι έκαναν με αντίστοιχο προϊόν που είχε συσκευασία αλλά δεν το ήθελε ο προηγούμενος… Το έδωσαν σε μένα σαν καινούργιο!!!