16 Jun 08
Get Satisfaction: η δυσκολότερη ικανοποίηση…
…Είναι αυτή των πελατών, καταναλωτών ή των χρηστών τελος πάντων! Το να ικανοποιήσει μια εταιρία τα “αιτήματα” τους [ 100% ] είναι απίθανο αλλά είναι ο δρόμος για την επιτυχία. Ποιο e-shop θα πετύχαινε χωρίς αξιόλογο customer support? Ποια υπηρεσία θα είχε απήχηση αν δεν έλυνε τα προβλήματα χρηστών;
Κι εδώ μπαίνει στο παιχνίδι το GetSatisfaction.com για να “παίξει” σε έναν δύσκολο χώρο που ακόμα και εταιρίες με τεράστια τμήματα αποτυγχάνουν: Εξυπηρέτηση πελατών
Άσχετα αν είναι πελάτης που πληρώνει [ paying customer ] ή απλά χρήστης που απολαμβάνει δωρεάν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρίας σημασία έχει να είναι ευχαριστημένος ώστε να συνεχίσει να είναι πελάτης/χρήστης!
Εκατοντάδες εταιρίες συμμετέχουν στο site ήδη [ από Twitter… μέχρι HP ], με μερικές να έχουν “αναγκαστεί” να απαντούν σε ερωτήσεις μέσω του Get Satisfaction αφού τα παράπονα και οι ερωτήσεις “βομβάρδιζαν” τους χώρους [ company spaces ] που ήταν υπό το όνομα της εταιρίας. Φυσικά μπορεί να συμμετάσχει ο οποιοσδήποτε, είτε είναι χρήστης, είτε υπάλληλος, είτε πρόεδρος. Και δεν περιορίζεται κανείς στο τι θα κάνει… μπορεί να είναι μια ερώτηση, ένα παράπονο, μία ιδέα ή ακόμα και απάντηση προς τρίτο χρήστη εφόσον δεν τον καλύπτει ο εκπρόσωπος της εταιρίας. [ ή ακόμα κι αν δεν υπάρχει κανένας εκπρόσωπος στην υπηρεσία ]
Με δεδομένη την αρχική επιτυχία, το Get Satisfaction έκανε το επόμενο βήμα, προς τις εταιρίες αυτή την φορά.Τους επιτρέπει πέρα απ’την κλασσική διαχείρηση των σελίδων υποστήριξης [ μιλάμε πάντα μέσω του Get Satisfaction ] να χρησιμοποιήσουν είτε Widgets, είτε το API της υπηρεσίας ώστε να εκμεταλευτούν την χρησιμότητα & ευκολία της υπηρεσίας μέσα απ’το δικό τους περιβάλλον [ support page / panel κ.τ.λ. ]
Εν τέλει, μια ωραία ιδέα που “έπιασε” και δείχνει ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει… μένει να δούμε τα αποτελέσματα!
Σου άρεσε το θέμα; Πάρε το RSS feed για να διαβάζεις παρόμοια άρθρα!
1 Σχόλιο
Η γνώμη σου
Το χάζευα προχθές. Έχει πολύ ενδιαφέρον!