28 Sep 08
It’s official: Η Sony σνομπάρει την αγορά των netbooks
“H αλήθεια είναι ότι δεν σκοπεύουμε να κάνουμε κάτι σχετικό σύντομα. Θα περιμένουμε να δούμε τι θα κάνουν οι χρήστες. Η κατηγορία αυτή των υπολογιστών δεν προσφέρει υψηλή απόδοση και για εμάς δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος χρήσης. Αν οι υπολογιστές αυτής της κατηγορίας χρησιμοποιούνται μόνο για σύνδεση στο διαδίκτυο, δεν μας ενδιαφέρει, δεν ταιριάζει στην φιλοσοφία VAIO.
Τάδε έφη… Hideyuki Furumi, Senior General Manager, business planning and strategy division, VAIO business Group της Sony, [ wtf, για τον τίτλο του μόνο θέλει την μία όψη της business card του! ] τα bold είναι δικά μου. Και έβαλα τα bold, γιατί είναι νομίζω τα σημαντικότερα σημεία της απάντησης του Κυρίου Furumi στο πλαίσιο της συνέντευξης του στο Channel Partner.
Θα περιμένουν να δουν τι θα αποφασίσουμε εμείς… Κι αν δουν ψωμί [ υψηλή απόδοση, σε περιοδικό για το κανάλι της πληροφορικής μιλάει... ] θα “χωθούν” και αυτοί. Δεν μπορώ να ακολουθήσω αυτή την λογική. Βέβαια εγώ είμαι ένας απλός καταναλωτής και δεν κουβαλάω τίτλους σιδηρόδρομο! Η μόνη εξήγηση είναι ότι εάν η Sony έβγαζε ένα netbook θα “έριχνε” από μόνη της, τις πωλήσεις του υπερφορητού VAIO VGN-TZ31XN/B των 11,1” που μπορεί να έχει ανθρακονήματα και λοιπές ελιτιστικές λεπτομέριες αλλά δεν παύει να είναι πανάκριβος στα 2.600€! – και δίνει μεγάλα περιθώρια κέρδους -
Γιατί αν, – λέω αν – έβγαινε αύριο ένα Sony VAIO netbook μήπως θα πούλαγε σαν τρελό; Αυτό για μένα είναι αξιοποίηση του brand name! Εδώ θα είμαστε σε 1-2 χρόνια, – εύχομαι – να δούμε αν η Sony θα τρέχει να προλάβει όσες εταιρίες έχουν τα μεγάλα μερίδια τότε. [ αν και με την τιμολογιακή πολιτική της, αμφιβάλω αν θα τα καταφέρει. ]
Υ.Γ.: Γνωρίζω ότι τελευταία έχω επιδοθεί σε ανελέητο covering των netbooks και αναλογιζόμενος τα posts που είναι σίγουρο ότι θα ακολουθήσουν [ reviews, comparison tables κ.α. ] ίσως σας κουράσω, αλλά υπάρχει υλικό και για τις άλλες κατηγορίες. Πάντως όλα αυτά πάνε στην νέα κατηγορία Mobility.
Σου άρεσε το θέμα; Πάρε το RSS feed για να διαβάζεις παρόμοια άρθρα!
2 Σχόλια
Η γνώμη σου
Αυτοί οι “ελιτισμοί” της κακιάς ώρας είναι που πετάνε τους κολοσούς εκτός αγοράς. Θυμάσαι όταν η Microsoft σνόμπαρε το internet και τώρα τρέχει να πιάσει την Google και δεν προλαβαίνει ;
Προφανώς δεν υπάρχει χώρος στην αγορά για φορητά 2600 ευρώ. Ακόμη και άλλοι “ελιτιστές” όπως η apple έχουν πάντα και οικονομικές προτάσεις.
Μια και θίξαμε το θέμα, πρόσφατα κολητός πήρε vaio με 1700 ευρώ και 4 μήνες μετά έχει 20 καμένα pixels. Μου ακούγεται ότι η Sony δεν είναι στα καλύτερα της και φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για την εταιρία εγγύηση που ξέραμε κάποτε. Ας συνεχίσει να σνομπάρει τις τάσεις της αγοράς και μετά από 2-3 χρόνια θα τη δούμε να ξεπουλιέται σε τίποτα κινέζους όπως το τμήμα φορητών της IBM.
Καλά τα λες… συμφωνώ σε όλα εκτός απ’ το κομμάτι με τους φορητούς της IBM. Νομίζω βγήκε κερδισμένη και η IBM αλλά και οι Κινέζοι της Levono. Η IBM έδειχνε ανίκανη να “ελιχθεί” σε αυτό τον χώρο, και η Levono έδωσε μια νέα πνοή στον ανταγωνισμό που πάντα λειτουργεί υπέρ του καταναλωτή!