10 Apr 07
OFF Telecoms. Stay away…
H ΟΝ Telecoms μπήκε δυναμικά πριν λίγο καιρό στην Ελληνική πραγματικότητα αλλά δεν μπόρεσε να κοροιδέψει πολύ τους καταναλωτές. Κι εγώ σήμερα γράφω ως καταναλωτης! Που προσπαθεί να διακόψει μία ρημάδα αίτηση εδώ και 15 μέρες, με τέσσερα τηλέφωνα και μία ενυπόγραφη αίτηση ακύρωσης με FAX! Αλλά δεν, δεν μ’αφήνουν, τόσο πολύ τους αρέσω…
Για να δούμε όμως τα Facts σχετικά με την ON:
Τα ακόλουθα που θα αναφερθούν έχουν προέλθει από -ψυχοφθόρα- παρακολούθηση συζητήσεων στο ADSLgr τον καιρό που ήμουν κι εγώ ενθουσιασμένος με τις πρωτοπορίακες υπηρεσίες τους αλλά και από προσωπική εμπειρία κατά την αναμονή ενεργοποίησης. [last year!]
Καταρχήν, σας δίνουν κλειδωμένο router, πράγμα που σημαίνει ότι -όπως λένε- για την δική σας ασφάλεια έχετε ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ δυνατότητες αλλαγής ρυθμίσεων ώστε να απολάυσετε το μέγιστο της υπηρεσίας. Port forwarding OFF, με ψεύδη απ’το τηλεφωνικό κέντρο ότι θα είναι όλα ελεύθερα [στην αρχή αυτά..] μετά ότι θα ανοίγουν πόρτες μετά τηλεφωνικής αιτήσεως και τελικά μετά από επίσημα λόγια: Όποιος θέλει ξεκλείδωτο router να πάρει το Office πακέτο.. Ντεν είμαι γραφείο καρντιά μου!
Δεύτερον, μετά το πρώτο μεγάλο κενό ασφαλείας που επέτρεπε στον οποιοδήποτε να έχει πρόσβαση έξω απ’το προσωπικό μας δίκτυο στον Router της Pirelli, ήρθε και ένα δεύτερο που ανακάλυψε το ADSLgr και είναι και αυτό το ίδιο σοβαρό!
Κατά τα άλλα νοιάζονται για την ασφάλεια μας….
Το flat κόστος / κλήση των 9 λεπτών του Ευρώ δεν είναι ασήμαντο βέβαια αλλά αυτό το ήξερα και έτσι δεν μπορώ να τους κατηγορήσω…
Βέβαια όταν μια υπηρεσία απευθύνετε ως πακέτο και όχι π.χ. ως Internet+Τηλέφωνο ώστε άντε, να την αποκτήσει κάποιος μόνο για το Internet [όπως εγώ] είναι λίγο οξύμωρο να μην παρέχονται δωρεάν κλήσεις. Άσε που με τον κλειδωμένο Router δεν μπορείς να σετταρεις σωστά και άλλα VoIP services!
Σε αυτό το σημείο ίσως κάποιοι που δεν έχουν διαβάσει ακόμα για την εταιρία να λένε από μέσα τους “και γιατί να μην βάλω το δικό μου routeraki?”. Και όρθα αναρωτιούνται, αλλά αυτό αντιτίθεται με την σύμβαση που υπογράφει κάποιος πελάτης. Άντε και κάνουμε τα στραβά μάτια και βάζουμε δικό μας εξοπλισμό, θα παίζει; ΜΠΑ, πολύ μα πάρα πολύ δύσκολα. Δεν θα αξίζει κιόλας να φάει κάποιος ώρες ώστε να ρυθμίσει τον router ώστε να παίζει σωστά το TVBox. Το internet ναι, μια χαρά παίζει
Τελευταία άφησα την ποιότητα υπηρεσιών τηλεόρασης και φυσικά την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών.
Η τηλεόραση μετά από μαρτυρίες χαρακτιρίζεται ΜΕΤΡΙΑ σε απόδοση εικόνας και οι υπηρεσίες [OnRec - VideoDemand] ίσως πρόχειρα φτιαγμένες. Η δε εξυπηρέτηση, όταν επιθυμείς να γίνεις πελάτη [first 2-3 calls] είναι άψογη και ταχύτατη αλλά αν θέλεις κάποια παραπάνω πράγματα κατά την διαδικασία ενεργοποίησης επικρατεί ένα χάος [π.χ. κατάσταση ενεργοποίησης, φορητότητας κ.τ.λ.] που μάλλον έχει αρχίσει να βελτιώνεται τις τελευταίες μέρες.
Ah, κεράσακι στην τούρτα όχι μόνο η έλλειψη σύνδεσης με AIX [Αμοιβαία διασύνδεση Ελληνικών δικτύων] αλλά και η ελλιπής ενημέρωση σχετικά με το Bandwidth που έχει με το εξωτερικό. [μερικές υποψίες λένε για 2-3Gbps αλλά δεν είναι επιβεβαιωμένες].
Σου άρεσε το θέμα; Πάρε το RSS feed για να διαβάζεις παρόμοια άρθρα!
Κανένα Σχόλιο
Η γνώμη σου