18 Jul 08
Thumbs up for Forthnet [on site] support!
Hey boys and girls! Αν και παρασκευή απόγευμα και είμαι ακόμα στο γραφείο, δεν θα πάω -μάλλον- πουθενά το Σ/Κ και η γραμμή μου στο σπίτι έχει “βλάβη”, είμαι νιώθω χαρούμενος!
Ίσως φταίνε οι αρκετές μέρες αποχής απ’το blogging… ή που βρέθηκε μια άκρη επιτέλους με την γραμμή μου στην Forthnet!
Εδώ και πολλούς μήνες – από τότε που έβαλα 2play δηλαδή – είχα πρόβλημα αποσυγχρονισμών που σχετιζόταν με την τηλεφωνική γραμμή, αφού εφόσον γινόταν ή δεχόμουν κλήση έπεφτε και αποσυγχρονισμός! Βάλε και 5-6 κλασικούς aDSL αποσυγχρονισμούς την μέρα, την 25άδα την είχα χαλαρά.
Για αρκετούς μήνες “τραβιόμουν” με το Call Center της Forthnet προσπαθώντας να λάβω υποστήριξη και μία μου βγάζανε βραχυκύκλωμα, μία ότι δεν έχω πρόβλημα [ βρε ανθρώπε μου ενώ μιλάμε έχω 5 αποσυγχρονισμούς, γκαβός είσαι; ] και άλλες ότι το “προωθούν”, το που… ένας Θεός ξέρει! Μπορεί και να μην φταίνε απόλυτα τα παιδιά που δουλεύουν εκεί γιατί σπάνια έχω πέσει σε βαριεστημένους, αλλά το σύστημα και η οργάνωση του τμήματος τεχνικής υποστήριξης… that’s bad for a company like Forthnet.
Με τα πολλά, κατάφερα επιτέλους πριν 20 μέρες να επιβεβαιώσω ότι έχει γίνει αίτημα για να έρθει τεχνικός στον χώρο μου. Και σήμερα ήταν η μεγάλη μέρα… η μέρα της κρίσης. Φοβόμουν βλέπετε μήπως η εσωτερική καλωδίωση είναι fucked up και θα έπρεπε να φέρω και ηλεκτρολόγο. Τελικά, μετά από ελέγχους στην κεντρική μπρίζα αλλά και στο κουτί κάτω το παιδί αποφάσισε ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι και πρέπει να δηλωθεί βλάβη στην γραμμή! Κι εγώ χαίρομαι; Ε, χαίρομαι που βρέθηκε μια άκρη! Και για να δικαιολογήσω και τον τίτλο του post ομολογώ ότι το παλικάρι που ήρθε και σχετικός ήταν, και εξυπηρετικός και έκανε ότι μπορούσε. Ένας “¨ΟΤΕτζης” ίσως μετά από 5 λεπτά να δήλωνε βλάβη επειδή θα βαριόταν να ανεβεί σε σκάλα…
Anyway, ελπίζω να πάρουν κανένα μάθημα στο Call Center απ’το on site support για το πως συμπεριφερόμαστε και υποστηρίζουμε σωστά έναν πελάτη… Πριν φύγει για άλλες “πολιτείες”.
Σου άρεσε το θέμα; Πάρε το RSS feed για να διαβάζεις παρόμοια άρθρα!
Κανένα Σχόλιο
Η γνώμη σου