11 Jun 08
Δ.Τ. Wadja: αποτελέσματα έρευνας [ χμ! ]
Χθες έλαβα μέσω e-mail ένα Δελτίο τύπου της Wadja.com που με ενημέρωνε σχετικά με μια έρευνα που πραγματοποίησαν σχετικά με το Social Networking.
Για όσους δεν γνωρίζουν, το Wadja.com είναι μία Ελληνική προσπάθεια στον χώρο του social networking με παγκόσμια εμβέλεια και βραβεύσεις από sites όπως το mashable. Αυτό που το κάνει *διαφορετικο* είναι η έμφαση που δίνεται σε φορητές συσκευές. [ π.χ. κινητά ]
Ακολουθεί αυτούσιο το Δελτίο τύπου [ it’s big ] με τίτλο “The Wadja survey shows that relationships blossom on social networks” και κάποιες σκέψεις μου πάνω στα συμπεράσματα της [ εσωτερικής ] έρευνας.
“Οι σχέσεις ανθίζουν στα social networks 54% των ανθρώπων έχουν γνωρίσει έναν σύντροφο στο διαδίκτυο 37% χρησιμοποιούν το προφίλ τους για να φλερτάρουν, να οργανώσουν την ερωτική τους ζωή και να γνωρίσουν καινούρια άτομα Φαίνεται πως το αγγελάκι του έρωτα έχει αντικαταστήσει το βέλος του με ένα κινητό τηλέφωνο, καθώς περισσότεροι από τους μισούς single σήμερα (54%) αναζητούν τον έρωτα σε social networks, σύμφωνα με την έρευνα που έκανε το Wadja.
Η έρευνα που διεξήχθη σε 500 χρήστες του social networking στην Ευρώπη, δείχνει ότι το 37% από αυτούς χρησιμοποιούν το social networking για να φλερτάρουν, να οργανώσουν την ερωτική τους ζωή και να γνωρίσουν νέους ανθρώπους. Το 58% από αυτούς που ερωτήθηκαν χρησιμοποιούν το social networking για να κρατούν επαφή με τους φίλους τους και το 87% ισχυρίζεται ότι η κοινωνική τους ζωή θα καταστρεφόταν χωρίς αυτό. Μόνο το 5% πιστεύει ότι η κοινωνική τους ζωή δεν θα επηρεαζόταν χωρίς τα social networking sites. Ο Άλεξ Χριστοφόρου, Διευθύνων Σύμβουλος της Wadja σχολιάζει: «Είναι δύσκολο να βρεις τον έρωτα στην εποχή μας – οι άνθρωποι έχουν λιγότερο χρόνο και περισσότερες υποχρεώσεις. Θα ήταν πραγματικά καλό να προσφέρεις ένα εργαλείο για γνωριμία με καινούριους ανθρώπους στον χρόνο που είσαι εκτός σπιτιού.»
Στην ερώτηση ποια γλώσσα χρησιμοποιούν περισσότερο οι χρήστες πρώτα αναδείχθηκαν καθόλου αναπάντεχα, τα Αγγλικά (74%), αλλά ίσως προς έκπληξη τα Klingon (1%) είναι πιο δημοφιλή από τα Ιαπωνικά (0%)! Ο Άλεξ Χριστοφόρου ανακεφαλαιώνει: «Οι social networkers είναι μία νέα φυλή επικοινωνίας, για την οποία η γλώσσα, η τοποθεσία και ο χρόνος δεν έχουν σημασία και η τεχνολογία πρέπει να συμβαδίσει μαζί τους!»
Λίγα λόγια για το Wadja Το Wadja.com είναι μια πλατφόρμα επικοινωνίας, προσιτή σε κάθε φορητή συσκευή με σύνδεση στο διαδίκτυο, από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Το Wadja σε κρατάει σε επαφή με αυτούς που έχουν πραγματικά σημασία, προσφέροντάς σου ένα ανοικτό και ταυτόχρονα ασφαλές spam-free email, αλλά και ένα ολοκληρωμένο σύστημα για την αποστολή web, media και SMS μηνυμάτων παγκοσμίως. Οργάνωσε και διαχειρίσου την επικοινωνία σου με φίλους, οικογένεια και έμπιστες επαφές. Συγκέντρωσε και μοιράσου φωτογραφίες, μουσική και βίντεο από τα αγαπημένα σου site χωρίς περιορισμούς.”
Χμ… ή μόνο εγώ σκέφτομαι λίγο περισσότερο τα συμπεράσματα αλλά και πως παρατίθονται; Το μόνο που θα σχολιάσω προσωπικά – για την ώρα – είναι ο συνύφασμος της έννοιας social networking με το κινητό τηλέφωνο. Κάτι που ίσχυει – εν μέρει – στην περίπτωση της Wadja αλλά με τίποτα δεν μπορεί να αναφέρεται ως standard! Τροφή για σκέψη… εσείς θα επιλέξετε τι θα αναλύσετε όμως
Σου άρεσε το θέμα; Πάρε το RSS feed για να διαβάζεις παρόμοια άρθρα!
Κανένα Σχόλιο
Η γνώμη σου