netfreaks.gr | internet crossroad

25 Apr 09

YOOX: Italian Style shopping


image Το ΥΟΟΧ είναι ένα από τα αγαπημένα μου e-shops και ίσως αυτό που με έκανε να δημιουργήσω αρχικά την κατηγορία Shopping. Είναι ένα τεράστιο online πολυκατάστημα που μπορεί να καλύψει κάθε “καταναλωτική ανάγκη”.

Η αρχή έγινε στην Ιταλία το 2000 και σήμερα το YOOX έχει φτάσει να εξυπηρετεί πάνω από 5.000.000 επισκέπτες / μήνα, διαθέτοντας μία γκάμα από χιλιάδες προϊόντα ένδυσης, υπόδησης & αξεσουάρ. Το μυστικό του YOOX για την επιτυχία είναι οι πολύ καλές τιμές, αφού “εξαλείφει” τους μεσάζοντες και παραθέτει προϊόντα απευθείας απ’ τους δημιουργούς, τις εταιρίες και τους σχεδιαστές.

Οι γείτονες είναι αστέρια στον τομέα του ρουχισμού και το συγκεκριμένο κατάστημα αστέρι στο online shopping. Είναι από τα αγαπημένα μου προσφέροντας εκτός από πολύ καλές τιμές, γρήγορα και φθηνά μεταφορικά, [ ξεκινούν από 8€ και το τελευταίο πακέτο έφτασε στα χέρια μου μέσω UPS σε 3 μέρες! ] αλλά και σπουδαία πολιτική επιστροφών. Συγκεκριμένα παρέχουν την δυνατότητα δωρεάν επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος [ συμπεριλαμβάνεται sticker της UPS στα πακέτα ] μέσα σε 15 μέρες από την παραλαβή του!

Η επιτυχία και η ανάπτυξη του YOOX.com ήταν αυτή που οδήγησε το group μέσα στο 2008 στην δημιουργία του thecorner.com, ενός “department store” όπως το αναφέρουν οι ίδιοι, που περιλαμβάνει τα τελευταία κομμάτια διάσημων – κυρίως Ιταλών – σχεδιαστών, φυσικά σε “τσουχτερές” τιμές. Τέλος, έχει αναλάβει και την δημιουργία επίσημων online stores για brands όπως η Diesel, Miss Sixty, Energie, Valentino, Moschino και πολλών άλλων εταιριών!

Αλλά ας περάσουμε στα… ενδότερα του YOOX.

Ένα καλοστημένο e-shop σε γενικές γραμμές, χωρίς υπερβολές στο design. Η πολύ μεγάλη γκάμα των προϊόντων μπορεί να σε κάνει να χαθείς αρχικά, αλλά η παρουσία φίλτρων [ βάσει τύπου, μεγέθους, χρώματος ] αλλά και οι πολλές δυνατότητες sorting των προϊόντων βοηθούν αρκετά ώστε να βρεις αυτό που ψάχνεις.

Η παρουσίαση του κάθε προϊόντος κρίνεται ικανοποιητική με φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης [ συνήθως από αρκετές γωνίες και με δυνατότητα zoom ] αλλά και αναλυτική περιγραφή του προϊόντος. Κάτι που θέλει προσοχή είναι το πόσο γρήγορα εξαφανίζονται ορισμένα κομμάτια με αποτέλεσμα κάτι που θα δούμε στο νούμερο μας σήμερα, μετά από μερικές μέρες να έχει εξαντληθεί!

Ένα αρνητικό που έχω εντοπίσει είναι η “αδύναμη” παρουσίαση προϊόντων για την μέση και πάνω, όπως t-shirts, πουκάμισα, κ.τ.λ. καθώς δεν χρησιμοποιούνται ανθρώπινα μοντέλα για την φωτογράφιση, αλλά οι κλασικές κούκλες βιτρίνας, κάτι που δυσκολεύει την απόφαση κάποιου [ όπως και εμένα ] σχετικά με ένα τέτοιο προϊόν. Ομολογώ ότι από το YOOX αγοράζω κυρίως jeans, βερμούδες και παπούτσια, ενώ οι αγορές μου σε προϊόντα που δεν παρουσιάζονται “σωστά” είναι μετρημένες, κυρίως εφόσον ξέρω το brand και την γραμμή του.

Να αναφέρω ότι κατά καιρούς και ιδιαίτερα σε περιόδους γιορτών, κυκλοφορούν εκπτωτικά κουπόνια που μπορούν να μειώσουν το συνολικό κόστος μιας παραγγελίας! [ Έξυπνες αγορές με εκπτωτικά κουπόνια ]

Κρατάω λοιπόν τις καλές τιμές, το γρήγορο shipping & το πολύ καλό customer service για να κάνω μια σούμα!

Θα ακολουθήσουν παρουσιάσεις και άλλων μεγάλων online e-shops του ίδιου χώρου, stay tuned! wink

Σου άρεσε το θέμα; Πάρε το RSS feed για να διαβάζεις παρόμοια άρθρα!

Socialize


3 Σχόλια

  • klou 25/04/2009 at 08:10

    Ερωτήσεις!

    1. Χωρίς υπερβολές στο design; Το έχεις δει αυτό; http://www.yoox.com/kidswear/department/genderKids/X/tskay/361A2971/dept/kids :p :D

    2. Γενικώς στο shopping ρούχων χρησιμοποιείς τα αριθμητικά στοιχεία που δίνουν συνήθως τα καταστήματα ( δεν έχω δει κάτι τέτοιο στο yoox.com ) για το μέγεθος του κάθε brand; Συνήθως διαχωρίζουν Ευρώπη – Αμερική – Ασία και λένε πχ ότι το XL είναι τόσο χ τόσο χ τόσο κτλ.

    3. Δεν σου αρέσει που το yoox.com κάνει φοβερή χρήση του flash; Αφήνει απλό το navigation και δίνει flash όπου απλώς έχει κάτι να παρουσιάσει όμορφα και σε κάποιες κεντρικές σελίδες κατηγοριών. Σπάνια συναντώ flash + ευχρηστία σε συνδιασμό.

    Να πω μόνο για τις κούκλες, ότι το yoox εμπορεύεται ρούχα και είδη περασμένων σεζόν, “stock” όπως λέμε στην Ελλάδα και για να μπορέσει να κρατήσει τις τιμές χαμηλές, πρέπει να κρατήσει και τη παραγωγή του eshop χαμηλή, εξού και οι περιορισμένες φωτογραφίες σε αριθμό και σε κούκλα. Παρόλαυτα, έχει φοβερή πολιτική εξυπηρέτησης και εξαιρετικής ποιότητας ρούχα.

    Για να καταλάβεις τη διαφορά, τσέκαρε το http://www.netaporter.com και δες πως με ένα απλό design, πετυχαίνεται ένα καταπληκτικό eshop, μόνο και μόνο γιατί πίσω από κάθε φωτογραφία ρούχου, βρίσκεται μια εξειδικευμένη ομάδα με φωτογράφο, στυλίστα, γραφίστα smile
    Αλλά το net-a-porter.com δε χαρίζει στις τιμές smile

  • netfreak 26/04/2009 at 12:24

    Πώπω klou, πας να με “αδειάσεις”; [ just kidding :p ]

    Θα συμφωνήσω με το 1, ok, good point! Σχετικά με το 2 ναι, σε γνωστές μάρκες χρησιμοποιώ αρκετά τα αριθμητικά στοιχεία! Στην ταξινόμηση S/M/L e.t.c. μην ξεχνάμε ότι εκτός από Continent approach, υπάρχει και διαφορά από εταιρία σε εταιρία. Αν “κολήσω” θεωρώ πως τα sizing tables του ΥΟΟX βοηθούν πολύ.

    Σχετικά με το Flash συμφωνώ 101%! Όντως όταν είναι να παρουσιάσει κάτι το κάνει σωστά με flash αν και σε επόμενο review άλλου e-shop θα δεις καλύτερη “εφαρμογή” wink

    Θα ξανασυμφωνήσω στο θέμα του stock/outlet style. Αλλά δεν ισχύει 100%! Υπάρχει μία μίξη stock και current season products με διαφορές στην τιμή φυσικά. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αν είναι και 3 seasons back αν μου αρέσει κάτι wink

    Αντίστοιχη ποιότητα παρουσίασης [ και υψηλών τιμών ] του netaporter.com είναι το thecorner.com [ by YOOX ] που αναφέρω στο post. Give it a look wink

  • klou 26/04/2009 at 12:45

    hahah, έκανες ένα από τα πιο ενδιαφέρουσα posts ( για μένα )!

    Το είδα το thecorner.com και έχω εντυπωσιαστεί. Είχα την εντύπωση ότι το yoox.com πάντως, ότι εμπορεύεται μόνο περασμένης σεζόν ρούχα.
    Κι εγώ φυσικά δεν έχω προτίμηση στις σεζόν, αν μου αρέσει κάτι το τσιμπώ από παντού.
    Μάλιστα, ενδιαφερόμενος για το πορτοφόλι μου, τα stock καταστήματα είναι το καλύτερο μου smile

    Για μένα έχει ενδιαφέρον να εξετάσουμε τι εμπορεύεται κάθε μαγαζί, ώστε να εξηγήσουμε πως προσπαθεί να μειώσει τα πάγια έξοδα του και πόσο % κέρδος βγάζει από κάθε πώληση smile

    Το netaporter βγάζει τα άντερα του για πχ. Έχει 8 φωτογραφίες σε κάθε ρούχο.
    Το yoox.com έχει σαφώς μικρότερο κέρδος επί κάθε πώληση. Έχει 2 φωτογραφίες συνήθως για κάθε ρούχο.

    Αυτό που με εντυπωσιάζει ακόμη περισσότερο, είναι το http://www.theoutnet.com.
    Φανταστικό μαγαζί, είναι το outlet του netaporter και έχει ίδιο αριθμό φωτογραφίων(!), ξεφονταριστά.

    Περιμένω πως και πως την καλύτερη εφαρμογή smile

Η γνώμη σου

Ενημέρωση για νέα σχόλια


Copyright © 2006-2018 netfreaks.gr • All Rights Reserved • Powered by Wordpress • Design by Gerasimos Tsiamalos • seamless Hosting by Cityhost