netfreaks.gr | internet crossroad

23 Mar 11

Που πήγε το e-shop.gr απ’ το skroutz;



Δεν ξέρω αν το παρατήρησες κι εσύ, αλλά το E-shop.gr απουσιάζει πλήρως εδώ και λίγο καιρό από την δημοφιλέστερη μηχανή σύγκρισης τιμών, το skroutz.gr.

Το θέμα είναι …γιατί; Υπάρχει κάποια λογική εξήγηση που σου έρχεται στο μυαλό; Εμένα όχι και πολλές.

Ένας πιθανός λόγος θα ήταν ότι το E-shop άλλαξε κάτι στο feed του και θα επανέλθει. Κι εγώ θα σε ρωτήσω… γιατί δεν βγήκε από τα ανταγωνιστικά eprice.gr και bestprice.gr;

Το πιθανότερο είναι ότι υπήρξε κάποια ασυμφωνία μεταξύ των 2 εταιρειών. Αρκεί όμως αυτό για να μην έχει την δυνατότητα ο καταναλωτής να συγκρίνει τις τιμές του Χ,Υ προϊόντος και με αυτές του E-shop; Και ποιος ζημιώνεται περισσότερο από αυτό; Τροφή για σκέψη.

Σου άρεσε το θέμα; Πάρε το RSS feed για να διαβάζεις παρόμοια άρθρα!

Socialize


11 Σχόλια

  • Panagiotis Atmatzidis 23/03/2011 at 19:55

    Άμεσα το e-shop.gr αλλά έμμεσα το skroutz :-)

  • Tasos N. 18/04/2011 at 09:46

    Δεν το είχα παρατηρήσει ότι είχε βγει από το skroutz το e-shop. Βασικά ήθελα να γράψω κάποια σχόλια για το e-shop και δεν το έβρισκα. Έχει χαλάσει πολύ το e-shop σε θέματα εξυπηρέτησης. Ύστερα από 3 βδομάδες με άπειρα τηλέφωνα και mail παραπόνων για 3 “ευλογημένα” μελάνια HP μου έστειλαν απάντηση να περιμένω άλλες 2 εβδομάδες… :-( συγνώμη αλλά δεν θα πάρω…και ούτε νομίζω ότι θα μπω στο κόπο να ξαναπαραγγείλω κάτι από εκεί. Δόξα τω θεό υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές…

    • ηλιας 17/07/2018 at 14:36

      Έχω παραγγείλει άπειρες παραγγελίες από το eshop και μπορώ να πω πως η εξυπηρέτηση είναι αρκετά καλή φταίει ότι το eshop δεν έχει πάντα τα προϊόντα που παραγγέλνεις αλλά τα περιμένει να έρθουν Ελλάδα και μετά στα στέλνει εσένα εξού και το αναμονή παραλαβής απλά σου έκατσε η στραβή

  • John 22/06/2011 at 01:24

    Εμένα το πρώτο που μου έρχεται είναι οτι το e.shop δεν δέχτηκε να πληρώνει το ράφι του skroutz.

  • netfreak 23/06/2011 at 13:35

    Τελικά το e-shop.gr είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση απ’ όσο νομίζαμε. Έκανε αίτηση για υπαγωγή στο άρθρο 99.

  • Χ6 31/07/2011 at 18:00

    Δεν μπορει να εχει ανταγωνιστικες τιμες και βγηκε για να μην δυσφημιστει κι αλλο.
    Α και κατι ακομα μην λαμβανετε σοβαρα υπ οψιν σας τα σχολια του καθε προιοντος (στο e-shop) ειναι ολα κατευθυνομενα δημοσιευουν ολα τα θετικα μερικα αρνητικα και αυτο ηταν. Οσες φοιρες εχω γραψει αρνητικο σχολιο δεν το εχουν δημοσιευσει, τους εστειλα email να μου που γιατι και δεν πηρα ποτε απαντηση. Μονο και μονο για την πολιτηκη τους στα σχολια δεν ξαναψωνιζω απο εκει. Για να μην πω για το after sales service κλπ κλπ…..

  • EFI 28/09/2011 at 13:22

    Έχει χαλασει πολυ το e-shop και εγω το έψαχνα στο skroutz για να του κάνω κακή κριτική για το after sales έχω ένα blackberry και το έχω σωσει απο 20/8 απάντηση δεν παίρνω μονο να ολο εγώ τους πέρνω..στο τσακ είμαι να τους πάω στο ΙΝΚΑ.Με αυτα που διαβάζω απο πάνω σιγα μην το δημοσίευαν..

  • ζανετ 31/01/2014 at 19:20

    Προιοντα ελατωματικα δευτερο χερι το μεγαλυτερο στοκατζιδικο, μακρια νε προσεχει ο κοσμος

  • Γιώργος Τζαναμπέτης 17/11/2015 at 17:02

    To eshop δεν συμμετέχει στο σκρούτζ γιατί πολύ απλά δεν είναι καθόλου ανταγωνιστικό ως προς τις τιμές του , έχει χάλια εξυπηρέτηση και ποικιλία προϊόντων. Αν ήταν στο σκρουτζ όπου το κοινό είναι απαιτητικό (και καλά κάνει) θα έτρωγε θάψιμο (και καλά θα πάθαινε) , όπως θάψιμο έχουν φάει και οι υπόλοιποι “μεγάλοι” εκμεταλλευτές του κλάδου.

  • Δημητρης 19/01/2016 at 06:30

    Αν και ειναι αρκετα παλιο το ποστ ειδα και ενα προσφατο σχολιο και θα πω τη δικη μου ιστορια….. Πριν 4 μηνες πηρα μητρηκη,2χ8gb ram,PSU,Case,CPU,Fans εκτος απο την ψυκτρα που την παραγγειλα απο εξω γιατι εδω στην ελλαδα δεν υπηρε τον συγκεκριμενο cpu COOLER της ENERMAX ειχα εναν SSD 120GB απο το πλαισιο και 4 ΗDD απο το E-shop.Mono η Ψυκτρα και ο SSD ηταν απο το πλαισιο!….Πριν τα χριστουγεννα λεω να παρω εναν μεγαλιτερο SSd της SAndisk extreme pro 240!Γυριζω στο σπιτι βγαζω τον μικρο απο το πλαισιο που ειχα παρει και βαζω τον Sandisk!…. Καθως παει να ανοιξει το PC για να το κανω φορματ κτλ να περαστουν WIndows ktl ktl Σβηνει….Παω να το ξανα ανηξω και παλι σβηνει ! 4 φορες εγινε αυτο και μετα ουτε στο Bios Δεν εμπενε…!Αμεσως τηλ στο E-shop θεσσαλονικης..Και μου λενε φερτε το μας εδω να το κανουμε…Το Πηγα μετα απο 3 μερες…Μου λεει θα λαβεται τηλ απο εμας.!Οκ μεχρι εδω….Μετα απο 5 μερες με περνουν απο την αθηνα τηλ και μου λενε οτι εχουν χαλασει τα πιν απο την μιτρηκη και εχει σπασει ο επεξεργαστης!!! :OOOOO λεω οριστε??? Ναι μου λενε αυτο εγινε και πρεπει να παρετε κατι καινουριο αλλιως σας τον φαιρνουμε ετσι οπως ειναι πισω!Τους λεω εχει και τεχνικο τμημα στην θεσσαλονικη γιατι δεν το εκαναν εκει και το εστειλαν σε εσας…Μου απανταει ενω σκεφτεται…Οτι δεν μπορουσαν να καταλαβουν το προβλημα εκει και το εστειλαν σε εμας!Τι θελετε να κανουμε να προχωρισουμε σε αντικατασταση η να σας το φερουμε πισω???Καλα λεω μεχρι πριν παρω τον δισκο δουλευε ρολοι…Και τωρα μου λετε οτι στραβωσαν τα πιν και εσπασε ο επεξεργαστης?? Με δουλεβεται?Οταν το πηρα το εστησα και απο τοτε δεν ανοιξα την μιτρηκη ουτε εβγαλα την ψυκτρα απο επανω του…μονο τους δισκους αλλαξα καλωδια και εβαλα τον SSD που πηρα τωρα..Και να σας πω και κατι?Μου λεει τι? κραταω ενα cPU τωρα στα χερια μου και προσπαθω να το σπασω με ολη μου τη δυναμη και δεν σπαει αυτο πως επασε και μπηκε και κουμπωσε κιολας μεσα στη μιτρηκη?? ΑΑα μου λεει δεν ξερουμε ετσι μας το εφαιραν! Ωραια τους λεω και η εγγυησεις δεν πιανουν τιποτα?Οχι μου λεει γιατι καποιος το εκανε αυτο και δεν ευθηνοματε εμεις…εκεινη την ωρα λεω ακουσε λιγο απο το μεγαφωνο…Και αρχιζω και πεταω κατω το cpu με ολη μου την δυναμη και αυτο παλι δεν εσπανε…Ισα ισα που δουλευει ακομη!…..καλα μου λενε σας δεινουμε χρονο να το σκευτειτε και απαντηστε μας.Παντως εμεις δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα…εκτος αν αγορασεται κατι καινουριο!και το κλεινουν χωρις λεξη! 15/1/2016 εγινε το τηλ και σημερα ειναι 19.1/16 και ακομη δεν ξερω τι να κανω…Ααα και πριν 2 μηνες μου ελεγαν για ενα fan που το εβαλαν αυτοι στο κουτι οτι του εκαψα εγω τα καλωδια ενω μου το αλλαξανε 2 φορες,,Και στο τελος μου ειπαν καλυτερα παρτε καινουριο 20 ευρω δεν ειναι και τιποτα…..ΤΩρΑ ΤΙ ΚΑΝΩ??????

  • Καρκάνη Γεωργία 09/06/2016 at 16:20

    Σκέφτομαι να προσφύγω στο Συνήγορο του Καταναλωτή για αναίτιες χρεώσεις από το eshop και τραγική εξυπηρέτηση. Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία;

Η γνώμη σου

Ενημέρωση για νέα σχόλια


Copyright © 2006-2018 netfreaks.gr • All Rights Reserved • Powered by Wordpress • Design by Gerasimos Tsiamalos • seamless Hosting by Cityhost